decoration

Senior w Urzędzie - Mobilny Urzędnik

Poradnik Seniora

Urząd Miasta i Gminy Serock uruchomił usługę mobilnego urzędnika. Pracownik Urzędu Miasta i Gminy w Serocku dojedzie do tych osób, które nie mają możliwości załatwienia pilnej sprawy urzędowej, ze względu na poważną chorobę, niepełnosprawność czy sprawowanie opieki nad osobą niepełnosprawną. Rozwiązanie dedykowane jest także dla mieszkańców gminy Serock w wieku 75+. Urzędnik dostarczy potrzebne druki, pomoże w ich wypełnieniu, przyjmie je a następnie zarejestruje w urzędzie.

Mobilny Urzędnik pomoże szczególnie w sprawach związanych z wyrobieniem dowodu osobistego, zameldowania i wymeldowania z pobytu stałego/czasowego, zgłoszeniem zgonu.

Aby skorzystać z usługi Mobilnego Urzędnika należy skontaktować się telefonicznie – tel. 22 782 88 05 w godzinach pracy Urzędu.

Usługa jest realizowana w granicach administracyjnych Miasta i Gminy Serock.

Bądź na bieżąco!

Odkryj Serock z naszą aplikacją mobilną! Znajdź najbliższe wydarzenia, atrakcje i ważne informacje. Pobierz teraz i zanurz się w pełnym możliwości życiu miejskim!