XIII Bieg Wojciechowy zapowiada się naprawdę ekscytująco. Jeśli planujesz wziąć udział, to pamiętaj, aby zapisać się online przed 31 marca.
Zapisy dzieci i młodzieży -> TUTAJ
Zapisy open -> TUTAJ
Biuro Zawodów:
-
03-04.04.2025 (czwartek i piątek), godz. 10:00 - 18:00 w Serockich Inwestycjach Samorządowych, ul. Pułtuskiej 47
-
06.04.2025 (niedziela) na Rynku Miejskim w Serocku:
- 09:30 - 11:00 – Zapisy dzieci i młodzieży
- 12:00 - 13:00 – Zapisy do biegu głównego
Program wydarzenia:
-
10:15 – Biegi dla dzieci
-
11:10 – Biegi dla młodzieży
-
12:00 – „Mrówkowa Sztafeta Pokoleń” (zapisy w biurze zawodów)
-
12:30 – „Serocka Dycha” – bieg na 10 km
Charytatywna zbiórka dla Huberta – zapraszamy na stoisko Biblioteki w Serocku, gdzie będzie można wesprzeć zbiórkę!
Zmiany organizacji ruchu:
-
Od godz. 06:00 do godz. 16:00:
-
Całkowite wyłączenie z ruchu ul. Rynek (między ul. Kościuszki a ul. 11-go Listopada) – start i meta zawodów.
-
Wyłączenie z ruchu ul. Kościuszki w części przeznaczonej na miejsca parkingowe (prosimy o nieparkowanie pojazdów na tej ulicy).
-
- Ruch pojazdów w okolicy Rynku będzie odbywać się ulicami: Kościuszki (wjazd) i 11-go Listopada (wyjazd).
Utrudnienia: Jednocześnie mogą wystąpić chwilowe utrudnienia w dojeździe do miejsca zamieszkania, o czym strażnicy miejscy będą informować na bieżąco w dniu imprezy. W razie potrzeby uzyskania informacji, prosimy o kontakt telefoniczny pod numerami: 603 873 290 lub (22) 782 88 06.
Przypomnienie: Prosimy o zaparkowanie pojazdów w innych miejscach, aby uniknąć utrudnień w ruchu. Zachowaj szczególną ostrożność na trasie zawodów!
Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.sis.serock.pl
Do zobaczenia na starcie!