decoration

Informacje o LKA

Z roku na rok lokalne linie autobusowe zostają dostosowywane do potrzeb mieszkańców Miasta i Gminy Serock, by stworzyć dogodną siatkę połączeń.

Informacje o LKA

 

W 2025 roku ogólne zasady funkcjonowania Lokalnej Komunikacji Autobusowej pozostają bez zmian. Przejazdy liniami 1-6 obsługiwanymi przez Miasto i Gminę Serock pozostają bezpłatne dla wszystkich pasażerów poruszających się komunikacją po terenie Miasta i Gminy Serock. Oznacza to, że nie tylko mieszkańcy, ale także osoby przebywające w gminie i chcące się po niej poruszać autobusami lokalnej komunikacji zrobią to bezpłatnie.

Jednak już przekroczenie granicy gminy wiąże się z koniecznością wykupienia biletu jednorazowego u kierowcy lub posiadania biletu miesięcznego, który można zakupić od przewoźnika w wybrane dni miesiąca.

Ceny biletów w 2025 roku pozostają na dotychczasowym poziomie -> CENNIK

Ponadto w 2025 r. pozostają bezpłatne dla wszystkich pasażerów:

  1. Dojazd do przystanku Zegrze Południowe 01 oraz powrót z przystanku Zegrze Południowe 02 (tzw. dojazd do SKM S-4) Liniami nr 5 i 6
  2. Komunikacja Liniami nr 1, 2 i 5 do/z przystanku Komornica Szkoła.

Zmiany w LKA, jakie zostaną wprowadzone od 1 stycznia 2025 r. to:

  • Utworzenie dodatkowych 2 kursów na Linii 5 w dni robocze na trasie PKP Legionowo – Zegrze – Dosin – Jachranka – Dębe Ośrodek Zdrowia, łączna dzienna liczba kursów na Linii 5 wyniesie 36 kursów w obie strony.
  • Zmniejszenie o 2 kursy liczby kursów na Linii 6 w dni robocze, łączna dzienna liczba kursów na Linii 6 wyniesie 56 kursów w obie strony.

W związku z tym od 1 stycznia 2025 r. aktualizacji ulegną rozkłady jazdy LKA, które dostępne są pod adresem -> https://serock.treespot.pl/artykul/70/rozklady-lka

 

ZGŁASZANIE UWAG I SUGESTII

Wszelkie sugestie dotyczące funkcjonowania Lokalnej Komunikacji Autobusowej (linie 1-6) prosimy kierować do Urzędu Miasta i Gminy w Serocku na adres e-mail: komunikacja@serock.pl z hasłem "sugestie LKA" w temacie, lub telefonicznie na numer: 22 782 88 42. Państwa uwagi będą pomocne przy dokonywaniu analizy całego przedsięwzięcia oraz wprowadzeniu ewentualnych zmian.

Pytania, sugestie oraz skargi można zgłaszać również bezpośrednio do Operatora tj. Obraziński Transport Group Sp. z o.o. na adres e-mail: magnettrans@op.pl oraz telefonicznie w dni powszednie w godzinach 8:00-16:00 na numer 694 200 922.

 

 

Bądź na bieżąco!

Odkryj Serock z naszą aplikacją mobilną! Znajdź najbliższe wydarzenia, atrakcje i ważne informacje. Pobierz teraz i zanurz się w pełnym możliwości życiu miejskim!